Vad är det för film?! *Blir tokig snart!!*

moster

Trådstartare
Jag såg en film på netflix för ett bra tag sen och vill gärna se den igen men kommer inte på vad den heter! Och jag har googlat mig blå och letat på netflix förjäves..
Kan någon av er kanske lista ut vilken det är jag menar??? :D

- En av dom första scenerna sitter "överklassen" på en välgörenhets middag och en man bryter sig in på middagen tillsammans med en afrikansk pojke. När han fått all uppmärksamhet så kastar en av middagsgästerna fram en banan till pojken...
- Dom blir gripna av polis under middagen och pojken rymmer eller blir inte gripen. Han hittas ihjälfrusen dagen efter iaf.
- Mannen är en arbetare för tredje världen, han och hans team åker runt till olika länder.
- En kvinna som är på middagsbjudningen blir inspirerad av mannens tal och börjar engagera sig. Hon följer med mannen på en resa till afrika där hon bla räddar ett litet barn ifrån att bli uppäten av en gam.
- Hon börjar sen jobba på typ FN eller nått sånt
- Hon får barn tillsammans med honom, men det var han reda på i slutet av filmen
- Hon trampar på en mina i slutet och dör...
- Vet att dom även är i typ kambodja och jordaninen. I kambodja så sätter en soldat en granat i en bebis hand. I Kambodja så måste dom flytta på hela lägret och måste gå igenom en djungel eller något liknande.
- Första landet dom är i försöker dom få fram vatten med en pump. Men pumpen går sönder och då snor dom en vevaxel eller nått sånt i från en högt uppsatt person som är besök i lägret.

Det är det jag kommer på nu så här på rak arm. Snälla, finns det någon som har koll på vilken film jag menar?!
 
Jag har ingen aning om vad det är för film, men om det var ditt eget Netflix-konto du använde så kan du ju gå in och kolla på vilka filmer/serier/avsnitt du har sett tidigare. Du går in på "Mitt konto" (i rullistan uppe i högra hörnet), ner till "Min Profil" och väljer "Streamingaktivitet". Så ska du nog kunna hitta filmen du söker efter. :)
 
Jag har ingen aning om vad det är för film, men om det var ditt eget Netflix-konto du använde så kan du ju gå in och kolla på vilka filmer/serier/avsnitt du har sett tidigare. Du går in på "Mitt konto" (i rullistan uppe i högra hörnet), ner till "Min Profil" och väljer "Streamingaktivitet". Så ska du nog kunna hitta filmen du söker efter. :)
Nä jag har använt pappas tidigare, och nu använder jag sambons... :(:)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp