Vad är en gateway?

AnnaKarinA

Trådstartare
Mitt bredband strular hur mkt som helst, ligger nere flera ggr om dan.När jag felsöker via msn står det att min gateway är offline. Vad gör jag?

Har ingen brandvägg eller så.
 
Sv: Vad är en gateway?

Det är via gatewayen du ansluter till internet, dvs om internet ligger nere så är det rätt logiskt att det står att den är offline. Din dator ansluter till gatewayen (servern) som i sin tur ansluter till världsvidanätet! I övrigt fungerar messenger väldigt dåligt om internetanslutning får små avbrott.
 
Sv: Vad är en gateway?

Det är via gatewayen du ansluter till internet, dvs om internet ligger nere så är det rätt logiskt att det står att den är offline. Din dator ansluter till gatewayen (servern) som i sin tur ansluter till världsvidanätet! I övrigt fungerar messenger väldigt dåligt om internetanslutning får små avbrott.

Precis, messengern fungerar ju inte alls men man kan ju felsöka genom den.
Okej, tack...
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
26 147
Senast: ptr
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 632
Senast: SiZo
·
Mat Är det nån som har lyckats med att öppna förpackningen upp och ner🤔. Det står " tryck här" på var sin sida och sen ska man tydligen...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Smoothi
·
Katthälsa Jag har köpt avmaskningstabletter till mina katter. Det står att tabletten ges via munnen. Men hur gör man? Vet hur man ger till hund...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 632
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp