Vad är fejk och inte...

martha

Trådstartare
på min skärm så poppar det upp som en grå ruta där det står att min dator skickar ut mail...och om man kollar så ska man "köpa" ett system som heter popupsafety...för 24 pund....men idag vet man ju inte vad som är vad...ska man gå med på sånt eller skall det räcka med vanligt virusprogram (norton )???????
 
Kör en Ad-Aware det brukar hjälpa.
Antivirusprogramen fixar inte detta.
 
Det finns gratis program som hindrar alla rutor som ploppar upp att göra det. Man kan även ställa in vissa rutor som man VILL ha, det funkar riktigt bra och man slipper klicka bort dom hela tiden.
Programmet heter Pop-Up Stopper och kan laddas ner från
http://www.panicware.com
där du också kan läsa mer om programmet och hur det funkar. Har installerat det på skolan där jag jobbade och det funkade bra. Har själv ett annat hemma som jag betalat för, annars skulle jag definitivt köra det hemma också!
Hälsar Lianda :-)
 
Hej

Om det inte fungerar skaffa en annan browser även om det funkar rekomenderar jag en annan browser. Jag antar att du har IE testa Opera eller Mozilla Firebird istället. Jag kör uteslutande med Opera eller Firebird. Och jag säger Popuper vad är det?? :) ;)

Mvh
Linda och katterna
 
En browser är en webbläsare, fast på lite häftigare språk.
Internet Explorer t.ex. är en webbläsare.
 
Ahaaa :idea:...och det har jag ju en :D :D
fast nu har den inte ploppat upp på ett tag, den där grå rutan.....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
651
Senast: Malin_L
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
802
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 387
Senast: Hazel
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 274
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp