Vad anser ni om HV POLO?

Harbor

Trådstartare
H***S har en ny ridklädesserie som heter HV POLO. I mina öron så låter det som nåt plagiat av Polo sport eller liknande. Har någon erfarenheter av dessa plagg?

Sv: Vad anser ni om HV POLO?

tycker det är ett bra märke med snygga kläder. Kul att hööks har blivit återförsäljare:)

Som sagt Hv polo är inte hööks egna märke utan dom är bara återförsäljare, och har ju varit det ett tag nu =)

HV polo är mitt favoritmärke, har hur mkt kläder som helst från dom (dock inget till hästen när jag tänker efter). Dom gör alltid fina kollektioner med härliga färgkombinationer och bra kläder. Tycker det är bra pris för bra kvalitet, inte svindyrt men inte jättebilligt heller :)

kl

Älskar deras kollektioner, men mina erfarenheter har varit att kvalitén inte har levt upp till förväntningarna... Alla min grejer har gått sönder snabbt, släppt i sömmar och liknande :(

håller med du.
Min lokala butik har fått in en hel del reklamation på deras kläder.
Tycker deras brallor är galet snygga o sitter perfekt på mig. Men deras kvalité står sig inte mot priset på över en tusenlapp...
Dock hade jag lite tur o kunde köpa två par till halva priset, ett mer lagom pris till kvalitén.

Liknande trådar

Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
4 174
Senast: MayGrace
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 752
Hästmänniskan Ja, vad har ni gjort med er utrustning när ni varit i stall som haft typ kvarka och liknande? Har själv bara råkat ut för det en gång...
Svar
15
· Visningar
2 410
Senast: Lager
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
4 004
Senast: Barrel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka