Vad är bcont.exe?

mandalaki

Trådstartare
Efter senaste säkerhetsuppdateringen (tror jag) får jag upp en fråga varje gång jag drar igång datorn. Vill jag tillåta åtkomst för bcont.exe eller inte?

Vad är detta? Har googlat utan att bli klokare. Tydligen är det ett program som har med Telias supportassistent att göra.

Hittills har jag avbrutit eftersom jag inte vågar svara Tillåt. Men det skulle ju vara bra att kunna göra det så att frågan försvinner.

Sv: Vad är bcont.exe?

Windows defender, gissar jag...

Hur som helst, jag har tillåtit nu eftersom jag bestämde mig för att det bara gällde en uppdatering av Telias supportassistent. Har inte märkt några konstigheter sen dess.

Sv: Vad är bcont.exe?

Det blir lite förvirrat ibland när det är uppdateringar av viktiga filer och ens antivirusprogram eller brandvägg larmar.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 162
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 580
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 564
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur