Vad är bra statistik?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare C_L
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 809
C

C_L

Jag har en domän till salu, potensiell köpare vill veta om det varit och är bra statistik, besökarantal på domänen.

Vad svarar jag?

Vad är bra?

Unika besökare,

100 om dagen, är det bra?

50 om dagen, är det kass?

170 om dagen, är det skitbra?

Jag tycker det är riktigt svårt när jag inte har något att relatera till.

Sv: Vad är bra statistik?

170 unika besökare per dag är en ganska liten sida om den är svenskspråkig. Är den engelskspråkig så är det rätt kasst. En någorlunda populär svenskspråkig blogg brukar dra flera tusen unika besökare per dag, så har du något att relatera till.

Sv: Vad är bra statistik?

170 unika besökare per dag är en ganska liten sida om den är svenskspråkig. Är den engelskspråkig så är det rätt kasst. En någorlunda populär svenskspråkig blogg brukar dra flera tusen unika besökare per dag, så har du något att relatera till.

Tack! :bow:

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
824
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka