Vad är de med henne?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Sippus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 656
S

Sippus

`Ni kanske har läst mina trådar förut med min häst som har haft allt möjligt under hela vintern och de är fortfarande något vajsing med henne.
Så förra veckan i tisdag så syndes de för första gången att hon verkligen halta och inte bara markera lite. Så in med henne till kliniken i måndags och hästen visade ingenting! Inget på rönken, böjprov eller vid longering!!!
Jag vet inte vad de är med henne?
Så nu skulle vi fortsätta rida henne och när hon blev halt så skulle vi in med henne igen!!

Sv: Vad är de med henne?

konstigt att det inte syndes något hos vet:crazy:

om jag va du skulle jag nog ut och gå med henne smårunder.

Jo men vi måste rida henne för att få igång henne så hon visar om de är något som är fel så att vetrinären kan behandla de då

Vad konstigt:confused: Men nått skumt är det ju...

Lycka till med henne!!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 583
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 391
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 240
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 213
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka