vad är den snyggaste..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TotallyLost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 887
Sv: vad är den snyggaste..

Osorterade3136.jpg

nä man vet inte om man ska skratta eller gråta :p
men coola var dom :banana:

:confused: Varför gråta? Ja eller ens skratta?

Ja jag älskar dem i alla fall :d

För tillfället... mitt underbara fleecetäcket :bow: :love:
f2v4sg.jpg

Oj, vad speciella. Är det silver? Rider du med dom eller har du dom som prydnad? Det skulle nog jag haft, dom ser så gammla och värdefulla ut. ;)

Det är nyproduktioner, och japp, klart jag har dem på sadeln ;)

Men inte alltid.

:p

*lån*

Den finaste sak jag äger blir väl min Espaniola sadel som jag får nästa helg. :) Stort tack till Kaupre Ridsport som skickade mig en ny sadel för samma kostnad som en beg. eftersom den begagnade var repad. :bow:

Det är ingen gardin .. En egenhändigt tillverkad pad är det :mad:

Tycker att paden är riktigt snygg :D

I dagsläget detta täcket (det är mer djup vinrött än på bilden..*kass kamera*)

{2ec67745-a97b-4057-92d1-43bb5b0e452d}.jpg

Evergreen skrev:
Ska du inte ha kvar din Torsion?

Jo, men den passar inte riktigt mig i alla lägen. Jag känner att jag inte kan sitta riktigt bra i den (kan inte kontakta hästen som jag vill pga det) i dressyren och den har sadelgjordsstropparna lite för långt bak för hästen.
Jag har sålt den till min mamma, så den är kvar i samma hus och stall i alla fall. :p

Drömmen är ju att ha en perfekt passande bomsadel (dressyr, gärna Jaguar), en Star trekk Dressage CC, en Star trekk espaniola, en passande bladsadel) men det lär ju ta ett tag dit. :angel: Har bara en av dem än, men det är ju en början. :bump:

Åååååhhh mina favoriter igen! :love: Jisses vad snygga dom är!! Behöver du verkligen 2 par???? Dela med dig människa så jag slipper sno dem!! :devil: :devil: :cool:

MercedesBenz skrev:
Det är ingen gardin .. En egenhändigt tillverkad pad är det :mad:

jag tycker det var coolt, med sådant schabrak, passar juh till den sortens sadel du har! skulle se dumt ut med ett nytt grönt schabrak som typ en hoppsadel har! helt rätt där ;)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Kläder & Bli fin Min bror skall gifta sig i sommar. Jag äger ingen lite mer uppklädd klänning. Detta är nu ett problem. Var köper man en snygg...
Svar
13
· Visningar
714
Senast: Badger
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 384
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka