Vad är denna till för?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 506

Wille

Trådstartare
Prylen ifråga hör till min matberedare, men vad har man den till?
IMG_20221016_161341.webp

Jag tror den är till för att vispa grädde. Min matberedare har också en sån och jag har för mig att det var en bild som visade att den användes till grädde.

Jag förstår inte hur den fungerar när den är helt platt så du får gärna visa om du testar😁

Den vispar grädde väldigt snabbt. Nu orkar jag aldrig ta fram min bara för det (Hej stavmixer) men testade en gång när jag skulle vispa mycket grädde och den var väldigt effektiv.

Då har man lärt sig något nytt, har också en sådan till min beredare men har aldrig förstått vad den var till för. Har ju också annan elvisp :).

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 757
Senast: SaraXX
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 232
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Vilken hundras?