Vad är det för låt!?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 831

Idas

Trådstartare
Jag har fått någon låt i huvudet som jag inte kan komma på vilken det är. Det är en powerballad (tror jag), och det enda jag kan är

"You don't love me, anymoooooore. And you don't want me, anymore".

Har försökt googla men det kommer bara fram massa gamla låtar, det här är en ganska ny tror jag?

Tror snart att jag hittat på det själv :D

Jag har fått någon låt i huvudet som jag inte kan komma på vilken det är. Det är en powerballad (tror jag), och det enda jag kan är

"You don't love me, anymoooooore. And you don't want me, anymore".

Har försökt googla men det kommer bara fram massa gamla låtar, det här är en ganska ny tror jag?

Tror snart att jag hittat på det själv :D

Darin - Homeless, skulle jag tro.

Liknande trådar

Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
390
Senast: Tarnin
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 700
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 116
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka