Comfort Trådstartare 21 Jan 2011 #1 förstår att det är svårt att se, men den är väldigt lik Venezian. Men det finns inte den vita randen på bakvalvet och knästöden ser lite annorlunda ut
förstår att det är svårt att se, men den är väldigt lik Venezian. Men det finns inte den vita randen på bakvalvet och knästöden ser lite annorlunda ut
phie 1 Feb 2011 #2 Sv: vad är det för Prestige-modell? Jag skulle också tippa på en Venezia. Kanske är en äldre modell?
Laguna 1 Feb 2011 #3 Sv: vad är det för Prestige-modell? Den vita kanten har ju iofs funnits där länge..kan det vara en venezia som man bytt ut sätet på?
Sv: vad är det för Prestige-modell? Den vita kanten har ju iofs funnits där länge..kan det vara en venezia som man bytt ut sätet på?
Comfort Trådstartare 1 Feb 2011 #4 Sv: vad är det för Prestige-modell? svarar båda: jag fick som svar från säljaren att det var en venezia, köpte den dock inte
Sv: vad är det för Prestige-modell? svarar båda: jag fick som svar från säljaren att det var en venezia, köpte den dock inte