Vad är det för tillv.?

lille skutt

Trådstartare
Satt och tittade på annonser för ett tag sedan och då hittade jag en sadel med ett shabrak som hade norm. stora rutor och i rutorna var det sytt som små blommor jättefint tyckte jag. :d Är det ngn. som vet vart man kan få tag på ett sådant shabrak?

Sv: Vad är det för tillv.?

Låter typ som ett jag har.. Skitbra kvalité, tjockt och fint. Köpt på Sthlm Horseshow, på mässan där. Stället som sålde dom hette Horsehouse, ligger i DK. De kanske kommer till Falsterbo eller nånting? Annars blir det till att fara till Köpenhamn :p :rofl:

Om det är detta, här nedan du menar finns det på www.kusehuset.com kostar där 170:- (+ frakt då).

vitschabrak.jpg

Ja det är precis ett sådant jag menar:love: :bow: :bow:
Tack så hemskt mkt. för hjälpen nu ska här beställas!:devil:
Kan ni ge tipps på vilken färg som jag skall ta, har en gråskimmel.

Jag köpte mitt från lillhästen i stav, där kostar det bara 150:-

Jag tror bara dom finns i vitt på kusehuset i alla fall.
Det bör väll passa din skimmel? Dock ganska opraktisk färg kanske.

Hihi, då var det inte riktigt samma som det jag nämnde då...

Nåja, till trådskaparen: Min är gråskimmel och dom är väl läckra i det mesta :d ;)

Jag har ett schabrak med blommor i rutorna från Capriati?? tror jag. Men det är grå-beigt. Jättefint o bra passform det ända som är dåligt är att de inte andas lika bra som lite dyrare schabrak, men klart värt sitt pris!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
610
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 254
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka