Vad är det för träns? märke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Precious
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 099
P

Precious

Hej!

Behöver lite hjälp med att komma på vad det är för märke på ett träns, om det ens är något speciellt märke:angel:

Fick tränset av min granne där det hängt några år, så jag putsade upp det lite och lädret känns verkligen helt underbart mjukt, det känns som om det är kvalité på lädret, men vad vet jag :p Därav ville jag fråga om det är någon som vet.

Tränset är brunt, med stora mässingfärgade spännen. Tyglarna är ljusbruna och har också stora mässinspännen, hittade ett litet märke på tränset, men går knappt att tyda. Tror att det står KS i old english stil med någon krumilur mellan K:et och S:et.

Här är 2 dåliga bilder.
30354323.jpg

30354334.jpg

Sv: Vad är det för träns? märke?

Jaha, jo men det kan det nog vara! Googlade själv, men bara på ks och då hittade jag ingenting. Tack så mkt för svaret :D

Liknande trådar

Utrustning Dotterns ponny behöver ett nytt träns. Viktigt för mig är att det är ett träna v bra kvalité. Vilka märken kan ni rekommendera? Själv är...
Svar
6
· Visningar
1 549
Senast: Kristall10
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Köpte ett begagnat träns, känns väldigt fint i lädret, undrar vad det är för märke? Det här märket sitter på tyglarna...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Lorelie
·
C
Utrustning Jag har alltid haft svart läder till mina hästar. Svarta träns, tyglar, martingals, sadlar, you name it. Men nu... har jag köpt en BRUN...
Svar
15
· Visningar
1 477
Senast: CeciliaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka