Vad är detta egentligen?

Priscilla

Trådstartare
9780263275.jpg

Jag har aldrig sett något så konstigt. Vad kan det vara för blandning?
Och undrar hur mycket stryk dom knäna får ta? :crazy:
En gatukorsning som finns på annons ute på nätet... från Ungern tror jag det var...

Sv: Vad är detta egentligen?

Rottweiler+tax? Jag skulle inte vilja vara en så stor hund på så korta ben.

Rottis/basset?

Ser då fruktansvärt ut, usch.:(:(

rottis/säl kanske?:idea:

tycker fotot ser photoshoppat ut, halsfästet ser så skumt ut.. även vissa bitar av tassarna ser lite suspekta ut...
visserligen kan väl pälsen skifta beroende på kroppsdel bland blandraser (gör det på min iaf) men nä.. ser konstigt ut

Jag tycker också att det ser photoshoppat ut.. Kan väl ändå inte finnas en sån? :crazy:

troligen photoshoppad men även dvärgväxt kan vara ett alternativ. Eller en extremt misslyckad korsning

Angående hur benen ser ut så är detta kopior av de Lancashire Heeler jag såg på stor internationell utställning i helgen. Där var det fransyskt och krokigt så det stod härliga till. Inte verkade domaren särskilt bekymrad över det heller.

Samtliga jag var där med reagerade på hur krokiga dom var.

En kompis till mig har en renrasig labbe som ser ut sådär, fast den är helsvart. Den fick typ dvärgväxt på benen, ser jätte rolig ut

Jag tror att den där är 100 procent äkta. Har själkv sett en liknande korsning och en korsning långhårig collie/tax. Såg så gott som likadan ut i kroppen.

*KL*

den är 100% äkta eftersom den är ute på annons på blocket.. tror inte man skulle sätta in en photoshopad bild som annonsbild...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 407
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 039
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
485
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 512
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka