Vad är detta?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Godis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 020
Sv: Vad är detta?

Ok nu har jag hittat att det faktiskt finns marsvin som ska se ut så. Det är inte det första jag tänker på när någon säger marsvin direkt... Är det vanligt med skinnymarsvin?

Tror att de börjar bli vanligare, men riktigt "vanliga" är de väl ännu inte.
Tycker de ser rätt charmiga ut, men jag skulle inte vilja ha en. Mina husdjur ska ha päls att borra ner näsan i och gosa med!

Det var bl.a. den sidan jag hittade. :)
Jag tycker dock inte att de är så himla söta :D :angel:.

Shettisar skrev:
Möjligt, men anser att människan är ett grymt djur som laborerar med andra arter,bara för att passa oss mer.:mad:

När jag läste om Skinnys för ett tag sedan såg jag att de var framtagna för att det var lättare att hantera pälslösa djur i försökslab :crazy:
Anledningen till att de togs fram kan ju diskuteras om huruvida det är snällt eller inte -men frågan är ju om de inte tagits fram iallafall till slut, med tanke på att vi har nakna hundar och katter redan :idea:

Jag tycker de är fula iallafall, skulle aldrig köpa något sådant svin.

Liknande trådar

Övr. Djur Hur länge kan Kopparbarber honan bära rom? Min ena hona är rätt tjock och har varit i ca 4v
Svar
0
· Visningar
355
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 190
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 918
Senast: Efwa
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 262
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V