Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något ni avstått från att göra/skaffa för att det vore skämmigt/inte socialt accepterat eller liknande?
I tonåren var ju allt pinsamt tex att köpa bindor. Men i vuxen ålder? Nej jan inte komma på något.
Fast då tycker jag du ska skaffa en och strunta i om det är skämmigt.Finns det något ni avstått från att göra/skaffa för att det vore skämmigt/inte socialt accepterat eller liknande?
Jag skulle väldigt gärna ha en bidémen kommer aldrig skaffa en
.
Finns det något ni avstått från att göra/skaffa för att det vore skämmigt/inte socialt accepterat eller liknande?
.
.
I tonåren var ju allt pinsamt tex att köpa bindor. Men i vuxen ålder? Nej jan inte komma på något.
Ja jag tyckte det var pinsamt i tidiga tonår. Mens var i vår klass pinsamt. Det var inget man pratade högt om.Var det? En gång frågade en vän mig om jag kunde köpa tamponger åt henne för hon tyckte det var pinsamt, men jag trodde hon var nåt sorts undantag. Vad är det för pinsamt med mensskydd? Vore väl mer pinsamt att gå utan.
Det här är nog det enda jag kan komma på. Och speciellt om man bara köper det och redan har "riktig" mat hemma, då skäms jag lite.Om jag köper flera onyttigheter på en och samma gång, som t ex fryspizza, choklad och glass är jag tacksam för självscanningen![]()