Vad är Ink egentligen?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare wikki89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 848
W

wikki89

Hej! Jo jag är inte säker hur det se ut och hur man ska behandla åt det? Hur det kan få sådant Ink? Hoppas ni kan hjälpa mig och förklara vad är det och kanske ni har några bilder på Ink.. Med vänlig hälsning wikki89 :confused:

Sv: Vad är Ink egentligen?

Det är som en vårta fast på en häst! Man ska se till att håla den ren så den inte blir infekterad. Ibland faller de av av sig självt.. men man kan också låta vererinären skära bort dem!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 632
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: skogaliten
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 029
Senast: tanten
·
Hästvård skulle vilja höra era historier om sparkskador på bakbenen då min pålle blev sparkad på bakbenen och är tyvärr rädd för att han ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V