vad är min Crown värd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kenzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 385
K

Kenzi

Okej, jag kan ingenting om sadlar när det väl gäller! Och är inte speciellt duktig på märken heller. Jag har en ny dressyrsadel som jag fick med en av mina hästar, den är endast riden i en gång och den ser sprillans ny ut. Flyttbara klossar, svart. På bakvalvet står det Crown. Nu till min fråga, jag har kollat runt och ingen crown ligger under 7000kr. tydligen ska denna sadeln ha kostat 5995kr ny på en hööksaffär. Finns det kopior på crown? jag tänkte eftersom hööks inte har med sadeln i katalogen och inte heller i butiken jag varit på....

Sv: vad är min Crown värd?

Nej, och de har heller inte flyttbara klossar och inte namnet på bakvalvet.

Så det måste vara något annat märke där modellen kanske heter crown.

Okej, ja så kan det ju vara att modellen heter de :) hur kan man kolla vilket märke det är ? jag tror inte det är en märkeslös sadel eftersom den kostar några tusen iallafall. finns de ngnstans dom brukar märka ut de ?

Japp de kan jag göra =) Lägger in kort så fort jag varit i stallet under morgon dagen.

Nu har jag hittat märket, black horse.. hur är kvaliten på dessa sadlar och vad kan jag begära för den nu när den ska säljas? använd en gång. Ska försöka lägga upp en bild här...

68505510_1.jpg

68505510_4.jpg

är det en sån här?

isåfall så är den inte värd många hundringar.

Nej det är det inte, jag har tagit bilder men vet inte hur man får upp dom här ?:confused:

Lägg först upp dom på en fotosida, t.ex. pixbox eller photobucket. När de är uppladdad där så kan du antingen länka till dom eller högerklicka - egenskaper. Där står det en andress, ta bort nollan och frågetecknet och klicka på "infoga bild" i meddelanderutan här på buke.
Lycka till ;)

Liknande trådar

Utrustning Det är väl ingen hemlighet att jag "lågintensivt" letar efter en dressyrsadel till H.H. Jag har en tanke om att först titta ut en dito... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 861
Senast: Magnum
·
Utrustning Jag har två islandshästar varav den ena mycket kräsen med sadelval. Han gillar inte alls bomsadlar om de är över 35cm långa(har hittils... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 766
Senast: HannaZ
·
P
Utrustning Hej. Jag funderar på att köpa en ny sadel till min travare, och då menar jag ingen dyr sadel för flera tusen eftersom jag har min...
Svar
13
· Visningar
1 016
Senast: Precious
·
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel till min häst. Det ska gärna vara en 18" sadel och i nuläget vill jag helst inte lägga mer en ca 10 000...
Svar
17
· Visningar
2 475
Senast: fiaskrutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31