vad är ni köpgalna i?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjomp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 51
  • Visningar Visningar 2 381
F

Fjomp

Vad kan ni bara inte låta bli att ha ett stoooort lager av till hästen? Själv är jag helt galen i grimmor och schabrak/vojlockar :love:

Oj... allt i princip. :crazy:
Men täcken, benlindor och schabrak är väl det som jag har mest utav.

Främst täcken :love:

Men även grimmor, snygga schabrak och matchande benlindor :d

Åh, jag har oxå dille på Träns, jag vet inte varför, näst efter det så kommer nog täcken. Fast hade jag råd skulle det nog vara sadlar... :eek:

Jag är bettoman. Finns inget bättre än att köpa sig ett nytt bett och se och känna funktionen och reaktionen.

En del blir liggandes och del används.

MVH/

Allt är roligt! Att bara gå runt i en hästaffär.. Man ser nåt snyggt täcke som man måste ha.. Mamma, titta vilket snyggt täcke... *smör*smör*. :smirk: Fast täcken, schabrak, lindor å benskydd som man kan matcha...

// Anna

Träns och täcken... Dyyra såna... :o Och köper jag träns så måste jag ha martingal som matchar just DEN nyansen av brun, och har just dom där spännorna... ;)

träns :love:

har en häst och

*15 träns
*28 bett
*7 martingals
*12 grimmor
*21 täcken

:banana:

här däremot bara fem schabrak/vojlockar o tre, snart fyra sadlar

ALLT :D :crazy: :o

men allvarligt... så tycker jag alltid att jag behöver fler schabrak... :smirk: och täcken; både fleece och utetäcken, så jag köper nog 1-2 om året :crazy:

träns, schabrak, täcken , grimmor, benskydd(hm?) kan man aldrig få för mycket av.... :smirk:

Allt! :love:

Men mest benlindor med matchande shabrak tycker jag om (inte för att jag har så många) (1 än så länge...)
Men jag bara älskar att gå och titta i hästsport affärer. Synd att vi har en så bra här i min lilla stad..
Blir lite väl dyrt ibland :angel:

täcken,grimmor(ett matchande grimskaft till varje)shabrak/vojlickar och lindor

Det mesta :smirk:

Men det som är roligaast att köpa är; täcken, schabrak och träns :)

förut var det temat "allt i läder".. dvs alla hästprylar var tvungna att ha ngt med läder att göra..
läderbenskydd, lädergrimma, lädergrimskaft, läderflygsskydd, borstar med läderhandtag osv...

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 871
Senast: Görel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 403
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
457
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka