vad behöver man...

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare korytko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 822
K

korytko

till att tävla reg/nat-hoppning?:confused:
gröntkort
ryttarlicens
ponnylisens
mätintyg
vacc.intyg
mer?????????

tack på förhand :)

Sv: vad behöver man...

Neej då..det är allt..:D jag tävlar själv där o det är allt jag kan komma på..

Då lägger jag till en fråga:

Nu tävlar jag LA på regional nivå. Finns det något jag måste fixa eller något jag behöver innan jag startar en nationell LA?

Om jag har fattat TR rätt så behöver jag inte det, så jag har anmält mig till en nationell... men det känns ändå bäst att kolla här ifall det är ngt jag missat...

Man behöver bara ta med passet om du har vaccinations intyg där i.Jag brukar ha med passet ,men jag har aldrig behövt visa det,jag har mätintyg och vaccianationer separat..

Liknande trådar

Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 383
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den... 2
Svar
25
· Visningar
2 330
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
398
Senast: Oknytt
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 601
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka