Vad betyder det?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Bellina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 846
B

Bellina

Hej!:)
Min kanin låg på sidan och blundade med ögonen, sedan försökte han nästan att rulla sig...vet någon vad det betyder?
Tack för svar:p

Sv: Vad betyder det?

mina kaniner brukar helt plötsligt slänga sig ner på marken och typ .. försöka rulla eller hur man ska förklara det.. jag vet inte om det är samma beteende?
det betyder iaf att de mår bra :p

Har aldrig sett min hane göra så. Men däremot mina honor, och det gör de när de brunstar eller trivs (oftast brunstar). :P

Min hane brukar göra det när han är nöjd och ska sova. Sedan ligger han utslagen på sidan och sover. Det är skönt att veta att han är så trygg hemma med alla andra djuren.

De är nöjda och känner sig trygga. Min ena hane gör alltid så när han får ny halm :)

min kanin gör så, det ser ut som han är död, får lov att peta på han så att man vet säkert :D

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Bison
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 195
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
364
Senast: Breen
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Mary_Oh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår