Vad betyder mjauandet? Video

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare mizzcat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 167
Sv: Vad betyder mjauandet? Video

Sådär gör mina när dom ropar på varandra... Oftast när det är sexuella tankar inblandade:angel: Min hona låter sådär när hon löper:o

Oups! :angel: Våran gör det ofta på kvällen eller natten, han går liksom en runda i lägenheten och "ropar" samtidigt. Har dock aldrig fattat det som att han ropar på våran andra katt men så kanske det är!

Min försökte nyss krypa in i datorn!

Knappstöld

Var ju tvungen att kolla vad det var. Nu går min katt och kollar efter andra runt om i rummet. Bakom skärmen verkar den finnas.

Men vad taskig jag känner mig nu. Draco som låg och sov hur gott som helst bredvid mig FLÖG upp när katten började jama och sitter nu och ser sig nervöst omkring. Stackarn, får inte sova ifred. :D

Men vad taskig jag känner mig nu. Draco som låg och sov hur gott som helst bredvid mig FLÖG upp när katten började jama och sitter nu och ser sig nervöst omkring. Stackarn, får inte sova ifred. :D

Precis så reagerade min lilla kattunge nu!

Haha :rofl:
Min steriliserade honkatt flög upp och började fräsa, sen gick hon omkring och letade efter "katten" :D Den verkade finnas bakom skärmen eller i papperkorgen. Nu kan hon inte somna igen utan sitter och tittar på helspänn :rofl:

Hehe...jo, visst är det så.

Bara det att det är gammelherren (15 år, kastrerad o klar) som gör så varje kväll kl 23 och det är lillkissen (nu 7 år o kastrerad han med) som kommer ilandes och låter sig bemästras...

Tur att de håller på den sena timmen så att de ev gästerna oftast har gått hem och man slipper skämmas. Det är lättare att förklara honkatt/hankatt-kombinationen.

Liknande trådar

Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 155
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
542
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka