Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vad finns det för westerntränare, klubbar, anläggningar runt Värnamo,Gnosjö, Gislaved
vet ju att hcwr har klubb, kollade deras hemsida, men det var inte så mkt info där, antar att det är lättare att veta om man redan är medlem, men jag undrar lite över clinics, tränare, tävlingar osv, vad westernryttarna där tränar, och håller till
Sv: vad finns det för westerntränare, klubbar, anläggningar runt Värnamo,Gnosjö, Gisl
hej!
jo det är i full gång i klubben, anledningen ill att det inte finns så mycket info nu är att det är ny styrelse och ett nytt år, så planeringen har bara startat än =)
men det är klart att du ska kontakta dem, du e så välkommen så!! bästa sättet är att antingen skriva i gästboken eller till ordförande, eller så skickar du pm till mig. Medlemmarna är utspridda, men vi e ett gäng som umgås rätt ofta i gnosjö trakten
Juridik & Ekonomi På tal om Skatteverket och avgifter, skickade in fastighetsdeklaration för sent i år, skickade den via post samma dag som den skulle...
Trädgård & Växter Gick igenom fröer, hittade en massa roliga blommor. De var "för gamla" förra året, så jag funderar på att bara göra en cocktail och hiva...