Vad för grip att sätta på ridtajts.

landet

Trådstartare
Har funderat på att sy ett par ridtajts, men har idag googlat som en idiot utan att hitta något man kan använda som grip i rumpan.

Någon form av silikon eller liknande, någon som har tips på vart jag ska leta.
ska fungera på lycra.

Har funderat på att sy ett par ridtajts, men har idag googlat som en idiot utan att hitta något man kan använda som grip i rumpan.

Någon form av silikon eller liknande, någon som har tips på vart jag ska leta.
ska fungera på lycra.

http://www.pandurohobby.se/Katalog/...-Effektfarg/1/250081-Pop-Up-Liner-svart-28-ml

Detta är sånt man tex målar på under små barns strumpor -halkskydd!
Jag har själv gjort ett par grip-tights med detta, har dock inte provridit det så vågar inte svara på hur bra det funkar ;)

tack, som jag letat, var det svårt att sätta på? Räckte en tub till ett par ridbyxor?

En tub räcker -man målar ju inte "tätt" utan i mönster. Nej inte svårt. Det är lite småkladdigt men inte svårt. bara måla på och sen när det fått torka ordentligt så stryker man det.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 537
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Islaend
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Kristall10
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka