vad för stövlar sommartid?

lovehorses

Trådstartare
Ja vad har ni för stövlar/skor sommartid? (märke)
gärna bild.

Jag ska köpa nya nu till sommaren å funderar vad jag ska ha...

på vintern har jag jodhpurs (stavning) och läderchaps. men det blir väl lite varm med jordhpurs på sommaren, å jag vill ha lite nättare skor/ stövlar.

alla tips mottages med tacksamet!

Sv: vad för stövlar sommartid?

Blir det så mycket "nättare"? En lädersko är en lädersko. Klassiska jodphurs har jag aldrig upplevt som särskilt varma. Stövlar blir nog inte mindre varmt iaf.

i och för sig men , jag vill ha lite "finare" skor sommartid. jodphursen känns så himla grova om man kan kalla det så...

Jag har ett par Ariat, de har nätta modeller men dyra. Mountain Horse har liknande om man inte är så noga med kvalitet....

Blundstone funkar året runt.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
613
Senast: Derivata
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka