Vad förderar ni???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TotallyLost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 751
Sv: Vad förderar ni???

jag ha höga på mina när vi åker någon stanns....
och så ha jag boots på dom både fram och bak....

Inga alls ;)

Nä det beror på var jag skall och vilken häst.

Har haft hästar som inte kunnat ha skydd alls utan blivit helvilda.

Och nu har jag olika en som bara kan ha låga annars så böjer han inte bakbenet öht. Har provat ett flertal ggr men det slutar med att han nästar faller omkull.

Personligen så gillar jag självklart de höga bäst eftersom de skyddar mer

Det viktigaste är att de sitter bra och är tåliga. Själv föredrar jag de som är höga.

Jag föredrar höga i regel eftersom de skyddar mer men pållan jag har nu törs inte gå med höga bak/går nästan omkull om hon försöker. Så jag använder höga fram och låga bak, men tränar på att ha de höga i boxen så snart ska väl det gå bra också :)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 922
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en häst med grova ben där Veredus strl M är för tighta, men är rädd att L blir för höga. Är det någon som har mått på Carbon Gel?
Svar
0
· Visningar
96
Senast: feel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka