Vad föredrar ni på fötterna?

Sv: Vad föredrar ni på fötterna?

Mina MH High Rider stövlar är sååå underbart sköööna :love: :love:

När det blir alldeles för varmt med dem använder jag MH paddock känga även de lika skööna :love: :love:

jodpurs och dy'on leggings!! :love: alltid!

Jag rider i Graningestövlar för det mesta, eller ridskor. Och tränar jag när det är varmt så är det läderstövlar, Königs.

stövlar är skönast och det är det som är på fötterna ,

*kl*

Är det riktigt surt och blött ute så tar jag mina hederliga Tretorns gummistövlern. Är utan tvekan de skor jag använder mest under höst och vår då de är supersköna.

Jag föredrar att rida i stövlar framför att rida med jogphursskor

jo är det kleggigt och blött så åker de gamla hederliga "konstläder" stövlarna fram , ja de är det är egentligen en gummistövel

*knapplån*

På träningar har jag Ariat skor/chaps eller Ariat stövlar, på tävlingar har jag stövlarna.

Hemma däremot, då ingen ser... :crazy:
Nu på vintern rider jag i ett par stora Dojan-kängor och raggsockor.
Höst/vår blir det ofta gymnastikskor eller liknande (med liten klack dock) och shortchaps.
Är det riktigt varmt på sommaren har jag några "industriskor" med remmar på sidorna och stålhätta samt shortchaps.

Rider (åtminstone just nu) bara i shortchaps och easy riders.
Har ett par jodphurs också men tycker dels att de inte är hälften så sköna som EA och dessutom så tycker jag att de är ganska fula. :p
Har haft karlskrona riders som var helt ok, funderar på att köpa ett par nya men tycker att shortchaps är mycket bekvämare och sitter bättre.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 788
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 029
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka