Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss hemkommen från läkaren. Gav ingenting.. Fick en broschyr och Alvedon. Får väl sjukskriva mig imorgon om det inte blir bättre..
 
Helt godkänt resultat för föräldrarnas hund :) . BIR (i konkurrens med sig själv ;) ) och hederspris. På grund av hederspris gick hon vidare till BIS valp. Det gjorde ca 25 stycken av utställningens 121 valpar. Där blev hon sedan oplacerad. Men, som sagt, helt godkänt på första officiella utställningen :up: !

Vi hann också med en tur till underbara Trästället i Skyrup när vi väntade på att BIS-klassen skulle börja.
 
Har du problem att prata så föreslår jag att du skriver en lapp o lämnar fram. På lappen har du skrivit ned vad du tycker o vad du saknar i terapin. :)



På lappen kan du också ta upp o fråga om varför ni enbart pratar om sociala fobin. Kan ju vara så att det ser vederbörande som steg ett. Att komma igenom en social fobi...well...det öppnar världen igen (haft social fobi).

OM du inte vågar prata själv. :)
hinner ju inte ens lägga fram någon lapp...
Har social fobi pga min AS
 
Samma race idag med.
Upp 5 och ge frukost till mig och katterna. Åka 2 bussar till jobbet. Var där 6.40 men då hade ingen personal kommit än. Så 7 kom jag in och kunde börja städa.
Min kropp sa upp sig så jag orkade inte moppa hela butiken. Något ska väl de 2 som kommer 10, ha att göra...
Handlade lite mat på hemvägen. Åt lite lunch och kollade så att alla djur mådde bra. Slängde in mina jobbarkläder i tvättmaskinen, helsvettiga. Tittade på tv ett tag.
Fick ta en Tradolan för det ondas skull. Så jag slocknade ett tag i soffan...
La mig på sängen och kollade på tvn där, slocknade där också...
Har slösurfat lite nu. Utfodrat mig och katterna. Hängt upp tvätten. Har ff lika ont i kroppen...
Ska surfa lite till. Och leta nytt jobb!
I morgon är det jobbardag - igen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
26 27 28
Svar
556
· Visningar
16 062
Senast: tanten
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
15 16 17
Svar
338
· Visningar
14 745
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
4 837
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Nybörjarponny!
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp