Vad gör man?

Re: Och nu...!

Är du där i morgon bitti kl 6.30 eller är det kvällstider som gäller för dig? Jag passerar ditt stall vid 21.45, mitt inatten, tidig morgon samt 8.00 övriga tider är jag ute på ön.
 
Re: Och nu...!

Japp, jag kan vara där halv sju. Lite tidigt eg iom att jag åker från Hässelby (är där nu) men en gång orkar jag ju släpa mig upp tidigt som attans.
 
Kan ju garantera att jag gått igenom hagarna med pincett och förstoringsglas...

Hon står numer återigen på Mälaröarna dä vi stod förut och nu är hon iaf bara halt och sulöm, inga fler skärskador... :crazy:
 
Använd "Sokatyl"! Världens bästa sårsalva:) Den innehåller antibiotika/sulfa o det är det som ger effekt. Man lägger ett litet lager över såret som sedan stelnar o blir en skyddande yta. Men såret andas etc o läker under. När det är färdigläkt trillar salvan av. Fiffigt:)
Det är receptbelagt dock, men du kan ju höra med Rydström lr ngn annan "billig" vet. Hon brukar iaf skriva ut salvan utan prob.
 
Ponnyn fick äta Hippotrim igen och nu har jag en hel kur hemma ifall att...

Dock har det blivit ett överben där såret var, rätt mysko för det såg inte alls ut som en spark eller så mkt våld.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst var för 1 1/2 vecka sedan svullen i ett bakben. Det var som en 'bula' på insidan av skenbenet och jag trodde att han kanske...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Jennnnka
·
Hästvård I lördags kom min häst in med ett sår på bakbenet, på insidan vid hasen. ( tänker att det omöjligt är en spark utan att han rivit sig på...
2
Svar
20
· Visningar
4 305
Senast: ylvali2
·
Hästvård För en dryg vecka sedan fick min häst två sår av spark från annan häst. Ena såret på insidan av vänster fram och det andra högt upp på...
2
Svar
25
· Visningar
10 655
Senast: Görel
·
Hästvård I fredags släpptes min häst ihop med ett annat sto. De sparkade lite emot varandra så där som de kan göra när man släpper ihop dem. När...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: Freeride
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp