Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
...och så ringde en person och la på mig ytterigare jobb. Samla ihop namn från dem som kan dela på fakturan från den pensionerade miljöinspektören som hjälpt oss med yttrandet.

Jo ja, kan nog lösas via mail. Eller telefon. Men det naggar ytterligare en liten kant från den lilla kaka som utgör min ork.
 
Får man se kaveln? Lät spännande!
IMG-20230126-WA0000.jpeg
Rea på Åhléns just nu så den kanske säljs slut.
 
SÅ glad över mitt beslut att ta in hästarna vid 17-fodringen istället för att låta dem gå ute några timmar till. Det regnar/snöblaskar som sjutton nu. Riktigt äckel-päckel-väder.... :wtf:

Jag sitter på elfilt med brasa i kaminen och väntar på pasta och köttfärssås. Känns som bra aktiviteter just nu... :)
Har samma väder här, tror det börjar bli dags att åka till hemmalänet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 001
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 368
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
372
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 946
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp