Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill sy nånting, har massor med mönster och tonvis med inspiration men när jag väl ska välja ett tyg tar det tvärnit :arghh: Sitter mest och klappar på tygerna.
Vad gulligt det lät, jag riktigt ser dig framför mig :heart

Själv brukar jag, när jag bestämmt mig för att pyssla "något", sluta med att jag sitter och sorterar saker - t.ex pärlor i färg, eller band i färg och bredd :angel:
 
Konstant jäkla regnande, satans blött överallt typ! Hade det varit för en månad sen och det kom i snö hade jag varit lycklig 😄😍. Ridit och pållan tycker det var sådär i skitvädret haha: i väntan på kompisen värmde vi upp på ridbanan i alla gångarter och avancerade till galopp med uppfällt ☔ 😄. Red inte så lång stund där: så hiskeligt blött och löst sen en skrittur ut i sällskap och sen kunde vi inte låta bli att ta lite galopp på grusvägen som är härligt mjuk nu 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 829
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 293
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 252
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 223
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp