Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok... Jag vet att jag är känslig. Men samtidigt undrar jag om jag inte plockar upp vibbar lite bättre bara.

Person A frågar flera personer om vi kan hjälpa till med uppgift X och Y. Jag svarar att jag kan göra X. Får en tumme upp från person A. Sen går det några timmar (alla personerna har sett frågan) innan person B säger att hen kan göra uppgift Y. Då får person B svar av Person A med andemeningen "tack så jättemycket" och en tacksam smiley.

Uppgift X och Y är identiska så det kan inte vara nån skillnad där.
 
Varit i stallet idag, men eftersom det regnade blev det ingen körning utan jag masserade igenom ponnyn istället. Hon är superspänd, märks att hon inte trivs med livet. :( Hon törs inte vara inne i ligghallen då det är en liten öppning så hon riskerar att bli inträngd (vilket hänt flera gånger när jag varit där) och idag hade hon ett rejält bett över ryggen. :( Det gör ont i mattehjärtat.

Drömmen hade varit att hitta nån som klarade av hennes känsliga natur och lyssnade på henne, men jag är tveksam till om det går att hitta en sån person som ponnyn dessutom klickar med. För att inte tala om hur förstörd jag skulle bli av att skiljas från henne. :cry:
 
Ok... Jag vet att jag är känslig. Men samtidigt undrar jag om jag inte plockar upp vibbar lite bättre bara.

Person A frågar flera personer om vi kan hjälpa till med uppgift X och Y. Jag svarar att jag kan göra X. Får en tumme upp från person A. Sen går det några timmar (alla personerna har sett frågan) innan person B säger att hen kan göra uppgift Y. Då får person B svar av Person A med andemeningen "tack så jättemycket" och en tacksam smiley.

Uppgift X och Y är identiska så det kan inte vara nån skillnad där.
Jag hade nog tolkat som du i din sits men jag tänker att eftersom det gick länge utan att ngn tog på sig uppgift Y så blir person A lättad över att det har löst sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 853
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 301
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 253
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 228
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp