Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det blir lite intressant när dwtvär sådan dimma ute.Jag letade efter hästar i kamerorna hos @Cattis_E och lyckades faktiskt hitta den ena iaf
Visa bifogad fil 114706
Det är likadant här!![]()
Nu har jag läst det flera gånger här, vad är det för program? Orkar inte googlaJag är så trött, ligger i sängen. Tre tjejer sitter i soffan och äter godis. Drag race Sverige på tv. Snart sovdags, vi har stalltjänst 7.30 imorgon!Rekommenderar förresten programmet Underdogs på SVT, Vikingo är nog min idol
![]()
![]()
![]()
Kändisar försöker träna agility med sina hundar. Vikingo är en äldre chihuahua med Dogge Doggelito som husse. Hunden skiter i ALLT och bara chillar. Det ända hinder han klarade var tunneln, och då la han sig ner i denNu har jag läst det flera gånger här, vad är det för program? Orkar inte googla![]()
JahaKändisar försöker träna agility med sina hundar. Vikingo är en äldre chihuahua med Dogge Doggelito som husse. Hunden skiter i ALLT och bara chillar. Det ända hinder han klarade var tunneln, och då la han sig ner i den![]()
Ser på Last of Us men vet inte om jag fixar apokalyptiska/post-apokalyptiska serier och filmer längre. Förr var det en av mina favoritgenrer men sedan först pandemin och sedan kriget i Ukraina känns det mest bara jobbigt att titta på sånt.
Fick ni ihop mycket mat?I dag har jag spenderat 5 timmar i solen och samlat in "non perishable" mat till var "food bank" for de som behover. Vadret var helt fantastiskt, runt 25*C framfor Walmart dar vi var, och just nu 5:30 pa kvallen ar det 22*C pa var veranda pa framsidan av huset.Tank sa mycket mer man orkar nar det ar bra vader och solen lyser!
![]()
Fick ni ihop mycket mat?![]()