Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dimmigt som i ett mjölkglas här med. Man får inbilla sig lukten tills den väl kommer :D

Denna väntan på jäsning! Det är drygt. Men snart så är det dax för utbakning. Och jäsning igen:cautious:
Jag jäser inte två gånger. Kör ihop degen i assistent bakar ut och gör jäsningen bara efteråt... har just nu 2 satser tekakor på jäsning.... Så blev iaf gjort....
 
Tittar lite på tv. Sen ska jag plocka och dammsuga lite härhemma. Märks att jag bara varit hem och vänt de senare veckorna.

Sen senare idag ska jag försöka komma iväg och handla. Behöver kika vad jag har i skåpen först bara 😅
 
Varit ute och kört enhörningen.
Lunch till oss alla tre nu.


20230319_131420-COLLAGE.jpg
 
Senast ändrad:
Varit till Hemköp, så fick en lite längre promenad. Har slarvat lite på sistone och tycker att jag fått mer ont i ländryggen. Så ska försöka skärpa mig och gå promenad varje dag.
Kan ta bussen nånstans och promenera i ny miljö, är så less på gatorna här.
Ser Let’s dance.
 
Pust. Diskat och torkat. Moppat köksgolvet eftersom någon haft ut sin mat på golvet och det har fastnat rester. Trots tablettunderlägg.

Ska försöka ta itu med städningen efter en liten återhämtningspaus framför buke.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 878
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 325
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 255
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 231
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp