Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått vår dörr tillbaka. Nytt glas och slipad så att den funkar som den ska igen (dvs går att öppna/stänga på normalt vis) :) ! Nu ska jag bara ta reda på vilken färg jag behöver för att måla om den -- igen - för linoljefärg var uppenbarligen helt fel.
 
Har fått vår dörr tillbaka. Nytt glas och slipad så att den funkar som den ska igen (dvs går att öppna/stänga på normalt vis) :) ! Nu ska jag bara ta reda på vilken färg jag behöver för att måla om den -- igen - för linoljefärg var uppenbarligen helt fel.
Jag levde i illusionen att linoljefärg var bra till allting.
Så - varför är linoljefärg inte bra på just din dörr?
 
Jag levde i illusionen att linoljefärg var bra till allting.
Så - varför är linoljefärg inte bra på just din dörr?
Jag skrapade och donade och målade. Men färgen bubblar och trillar av ända ner till träet. Precis som den gamla färgen gjorde. Trots att man sa i färgaffären att linoljefärg går att måla på vilken färg som helst.

I vilket fall som helst blir det aldrig linoljefärg på en ytterdörr för mig igen pga torktiden. Man vill ju kunna stänga och låsa när man åker hemifrån...
 
Ätit frukost, bakade frallor - känner inte igen mig själv O_o De blev lite degiga men helt okej, var nog lite för stora.

Nu ska jag fixa lite inför att hämta barnet och åka till mormor och morfar över påsk. Ska också ta tag i mina norgeflaggor och se om bakpulvret som legat på har fått bort lite röklukt 😓
 
Glas Påsk på er alla 😍💛
20230406_131155.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 644
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 643
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 324
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp