Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha.
Igår krattade jag fjolårslöv
20230325_131907.jpg
 
Heldagsregn påstod meteorologerna vilket var ganska fel- som ofta 😆. Men jag föredrar klart skurar trots att jag och pållan hamnade mitt i en rejäl sådan så hästen min ville sätta upp bakdelen emot och gärna vända men nix 😅. Fick räcka med en knapp halvtimmes skrittur och en galopp och varför envisas med mer i detta väder när hagen blivit mjuk och tung av allt extremt regnande på sista tiden; påfrestar ju på senorna ungefär som kramsnö för hästarna tänker jag. Efter ridturen (pållan var som alltid härlig att rida 😍) kom allt solen fram och eftersom det ju är våffeldagen så slängde jag ihop ett par frasvåfflor var med vispad grädde och fin hjortronsylt till lunch 😋😍.
Nu i eftermiddag blir det födelsedagsfirande av sambons brorson 😃.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 501
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 109
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 889
Senast: Hazel
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 231
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp