Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha.
Igår krattade jag fjolårslöv
20230325_131907.webp

Hittade en våffelbuffe när jag och äldsta sonen slängt återvinning och kikat in på barnfyndisen igen. Alldeles för dyr i min smak men egentid med äldsta sonen fick väga över kostnaden :love:

Bifogade filer

• received_594166156087875.webp
    received_594166156087875.webp
    111,5 KB · Visningar: 60
Heldagsregn påstod meteorologerna vilket var ganska fel- som ofta 😆. Men jag föredrar klart skurar trots att jag och pållan hamnade mitt i en rejäl sådan så hästen min ville sätta upp bakdelen emot och gärna vända men nix 😅. Fick räcka med en knapp halvtimmes skrittur och en galopp och varför envisas med mer i detta väder när hagen blivit mjuk och tung av allt extremt regnande på sista tiden; påfrestar ju på senorna ungefär som kramsnö för hästarna tänker jag. Efter ridturen (pållan var som alltid härlig att rida 😍) kom allt solen fram och eftersom det ju är våffeldagen så slängde jag ihop ett par frasvåfflor var med vispad grädde och fin hjortronsylt till lunch 😋😍.
Nu i eftermiddag blir det födelsedagsfirande av sambons brorson 😃.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 030
Senast: tanten
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 395
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka