Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm. Helst hade jag velat göra som katten:

_20230308_080338.JPG



Kanske inte i en kartong då men iaf ligga och chilla!
 
Livets svåra val när man gillar att shoppa. Barnets hjälm reklamerades igår så hon är utan nu. Köpa ny bara för att vi båda har fastnat för Hansbo vision med mips och solskärm eller använda den BoT Lynx som faktiskt finns hemma och mest används på tävling? :angel: Ja, jag gillar hjälmar... :angel:
 
Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm.

Välkommen till storstan!

Jag vaknade också tidigt, barnet fick för sig att vakna 4.30. Så det var väl tur att jag somnade 20 igår så jag ändå fick 8,5 h sömn 😅 Har lönlöst försökt få henne att somna om i 75 min, gett upp, ätit frukost, badat ihop, ätit en andra frukost med maken, tagit ut hunden och nu sitter jag och plöjer en onlineutbildning om ett ämne som jag har möte kring vid 11.
 
Min kropp blir blåare o blåare efter fallet i söndags. Mer ont o svullet. Undra om man ska ringa vårdcentralen ändå
Går inte att ringa så allt ska ske på 1177 eller vårdonline. Men vårdonline funkar inte för dessa skador så det blev rådgivning på 1177. Eller ska man beställa tid? Tog rådgivning o skrev vad som hänt. Aldrig gjort detta innan på nätet så får väl se om man får svar nångång
 
På väg till nytt jobb för lite introduktion. Hoppas de inte tycker jag är en alltför hemsk ny kollega 😅 Får anteckna duktigt, är inte dags att börja förrän 22/5.
Det brukar ju gå in i ena örat och ut genom andra första veckan... nu skall du lyckas spara det i två månader... lider med dig..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 076
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 156
Senast: zarmino
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
739
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 812
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Vanvård ridskola råd.
  • zitch vet pour-on
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp