Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratat med mamma en stund så nu är halsen slut igen 😅 otroligt störande den inte tål nåt men är bara att stå ut. Dricker hett citronvatten innan det är dags att gå och sova :)
 
Jag verkar ha en förmåga att locka fram det värsta ur människor, har alltid haft det problemet oavsett hur jag gör. Då blir det svårt att inte tänka att det är mig det är fel på. Det gör sig tyvärr påmint varje gång jag får för mig att jag ska yttra mina tankar om något... :down:
Jag hoppas verkligen att du snart förstår att det inte är så. Om folk inte gillar din tankar så får du titta på vad du tänker. Har du förstått din synvinkel rätt. Förstår du deras synvinkel. Kommunikation är svårt och alla kommunicerar på sitt sätt. Låt det inte tysta dig. Om du förlorar din röst så förlorar du mycket mer än att du pratar. Vi pratar med varandra och lär av varandra. Visst vissa tycker att du har fel och andra tycker du har rätt. Men sluta inte kommunicera.
 
Dricker kaffe och skulle plugga innan dottern på ca 4 veckor har sitt sjukhusbesök för nya prover i grannkommunen vid 11. För det var tydligen jätteviktigt att jag åkte med henne ifall jag behöver ta nytt bastest. Men visst 150% studier ihop med täta läkarkontroller går säkert ihop :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp