Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har just spenderat en timma i telefonen med kompisar ... ugh ... En som just flyttat till Texas och behovde support och en som behovde diskutera traning. Det ar markligt sa mycket jag far gjort medan jag pratar med folk i telefon ... Jag har stadat mitt kontor och var pa vag att borja med kylskapet nar samtalen slutade. :p

Morgonens spar gick sa himla bra (duktiga vovvar:cool:) att jag nu vet exact hur jag ska gjora for att hinna fa till det till tavling. Vi har en hel del "skill building" att ta i tu med ... men det har kommer att bli bra. :up:
 
Ska iväg på Minnesstund för min vän som gick bort första veckan i augusti. Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig. Känner sorg blandat med förvirring, och en del generell stress som liksom stör hela processandet. Hen har skänkt sig till vetenskapen och begravs först om ett år när de är klara med kroppen. Men nu ska vi samlas- och tänka- och säga farväl- och äta mandelkaka som var hens favorit- och hela situationen känns svår. Jag funderar på om det är rätt att ha hens lila läderjacka som jag fick ärva, eller om det är fel.

Jag håller med @hastflicka. Om nu personen kände att du skulle få jackan och förmodligen visste du skulle uppskatta den är det endast respektfullt att ha den på sig på minnesstunden.

Jag beklagar förlusten :heart
 
Och ännu dyrare att ta bort en soptunna:crazy:
Får man vara utan soptunna? Eller man kanske har flera?
Byte av soptunna kostade 313 och det kan jag köpa eftersom de då ska ta med en ny och ta med den gamla De måste väl köra ut med en annan bil?
Men 225 spänn bara för att ändra så de kommer mer sällan O_o kan det vara så omfattande och krångligt :confused:
 
Chillar i hemmets ljuva vrå. Så mysigt att det börjar bli så mörkt på kvällarna!

D8C56E91-B46F-4BCE-B71B-3EA1604CE8C7.jpeg
 
Jag är ju i Jämtland på jobb... och jag åkte genom Kårböle för vägen är ju öppen igen. Jag grinade när jag såg den brända skogen, det är mycket värre att se den live än på TV. Paniken de vilda djuren måste ha känt... :cry:

Det brann ända vid 84:an, att de inte förlorade Kårböle är otroligt...
 
Jag är ju i Jämtland på jobb... och jag åkte genom Kårböle för vägen är ju öppen igen. Jag grinade när jag såg den brända skogen, det är mycket värre att se den live än på TV. Paniken de vilda djuren måste ha känt... :cry:

Det brann ända vid 84:an, att de inte förlorade Kårböle är otroligt...
Fy bubblan..... :(
 
Min farbror försöker göra sitt bästa i att ge mig någon form av semester och vi har varit iväg och "gudfaderfikat" en gång i veckan. Idag var vi på Götlunda Glass utanför Arboga... Nobelwisky-, björnbär- och chokldmintglass i bägare samt kaffe... Inte dumt, inte dumt alls. Min farbror köpte givetvis med glass hem åt mig... björnbär och chokladmint.

När vi skulle åka hem, sa min farbror... "Ja, nu behöver vi inte äta mer glass idag!"

Eh... :o (Tittar på en tom glasskål)... "Men det var bara några skedar, så det så!"
 
Har busat med denna lilla killen , är faster och gudmor till han:heartheart. De är 200 knyck hela tiden och titta häst och kisse på min mobil
20180814_162229.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 705
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp