Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ögonbryn, önskar mig läppstift istället.
Det är ju hopplöst, de kladdar eller försvinner och det enda jag har som sitter är signalrött vilket inte är min färg.
Min facebookfeed översvämmas just nu av inlägg om lipsense… Tydligen ska det vara något supermärke som håller för allt, har dock inte testat det själv.
 
Nu börjar tankarna komma. Är jag redo att köpa häst? För en unghäst? Kommer jag ha råd (har jag lyckats ha häst under tiden jag pluggade så lär jag ju klara det nu när jag jobbar men TÄNK OM någonting händer)? Vad kommer familjen säga (dom blir nog inte överlyckliga :meh: inte för att dom egentligen har nått att göra med det)? Tänk om jag "förstör" honom (iom min bristande unghästvana. Sunt förnuft har jag ju men ändå)? Kommer jag ha ork? Jag hatar min hjärna :banghead:
 
Funderade precis på om jag missat något i kalendern? Gothia Cup nu??? :confused:
Nehee bara ett glatt kompisgäng på unga år som varit ute och svalkat strupen och gick förbi tydligen.
Fasen skrämmas på det viset trodde jag tappat kollen helt.
Lemmeltågen för Gothia Cup klarar jag mig med 1 gång/år tack.

Jag missunnar dem det inte för har själv varit med på diverse cuper,läger och annat och man har jättekul men vart lite nervös nästan där :rofl:
 
@Trott det är när man får såna tankar och funderingar (utom familjens oväsentliga åsikter då) innan man ger sig i kast med nya äventyr, kostnader och utmaningar man oftast är mogen för sin uppgift, vad det än gäller.
Ja sunt förnuft har du :up:
Tack för dina ord :) Gäller bara att intala sig själv också att man är mogen för det :rofl:
 
Tur jag ställde klockan fast jag inte sovit, vart sittandes och läste men det är lugnt nu har jag en mugg kaffe och är i fas så det kommer hålla tidsmässigt.
 
Tur jag ställde klockan fast jag inte sovit, vart sittandes och läste men det är lugnt nu har jag en mugg kaffe och är i fas så det kommer hålla tidsmässigt.
Nyfiken,går du inte o lägger dig för att du inte hör klockan ringa eller varför är du uppe hela natten när du ska iväg tidigt?:sneaky:
 
Skulle sovit men vart lite knas så skulle bli så sent så risken att jag inte vaknar är för stor så japp bara bita ihop, gräva och trampa på. :o Sov lite förra natten nästan 2 timmar inte dumt det.
 
Nu börjar tankarna komma. Är jag redo att köpa häst? För en unghäst? Kommer jag ha råd (har jag lyckats ha häst under tiden jag pluggade så lär jag ju klara det nu när jag jobbar men TÄNK OM någonting händer)? Vad kommer familjen säga (dom blir nog inte överlyckliga :meh: inte för att dom egentligen har nått att göra med det)? Tänk om jag "förstör" honom (iom min bristande unghästvana. Sunt förnuft har jag ju men ändå)? Kommer jag ha ork? Jag hatar min hjärna :banghead:

Ta hjälp så fort du blir osäker så löser det sig. Unghästar är roligt. Och om man inte komplicerar saker och ting blir det oftast bra.

(Min lämnade jag bort för insittning och sedan en månad på trimning osv. Värt pengarna alla gånger.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 803
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 152
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 585
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 062
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp