Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom just hem efter en trevlig kvall ute med kompisar.
Jag har bokat om min flygbiljett till att jag aker till Sverige pa Mondag. Det blev hastigt och lustigt ... Det ser forskrackligt ut har ... jag vadar i hundhar upp till knana och jag har inte plockat undan pa hela veckan. Hund baddar och dylikt maste tvattas innan jag lamnar over alsklingarna ... och har sitter jag och ater persikor och dricker vin. suck. Vissa av oss lar sig aldrig.

De lappade ihop mig och var på väg att släppa hem mig men så tänkte jag att jag skulle beundra mästerverket och då ba "baaaaaam!" svimmade jag så nu blir det CT istället för hemgång...

Och hände ngt?
Inte ett dugg mer än att min kropp konstaterade att jag var ledig och avslappnad och drog igång hela artilleriet med hjärtklappning, pulshöjning, illamående osv.
Hade således inte tid med några spöken utan fick koncentrera mig på min töntiga kropp istället:mad:

Nu har jag iallafall sovit gott ett par timmar, ätit en förtjusande frukost, badat i kopparbadkaret och ska strax resa vidare:)

"Det var en gång en klant, en kant och ett bord... Klanten snubblade på kanten och bordet stod i vägen...baaaaaam! Så var kvällen kvaddad, och pannan lika så..."
(Jag borde bli sagotantsklant :D )

@EmmaW gick det bra att titta på boende? :)

Ligger och jäser på sängen efter att ha varit
på restaurang och ätit söndagsbrunch med familjen. Så mätt så jag svimmar typ :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka