Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på att aloe veran ska gå in i huden. Jag råkade vara ute lite för många timmar i förhållande till solskydd!

Lång och intensiv dag på praktiken idag. Har lekt med trucken en del :D och träffat chefen. Imorrn ska jag få jobbkläder och egen jobbmobil som till och med skulle registreras i mitt namn :o och om mammas bil inte vill vara med snart så kan jag låna en firmabil :o det känns som att han tänkt sig att jag ska bli kvar, eller vad tror ni?

Borde göra något mer ikväll men orkar inte.

De glada gossarna som för tillfället flyttat in i mitt gästhus kom och frågade var man stänger av vattnet. De skulle byta handfatsblandaren åt mig. Gullpojkar!
De har sagt att de gärna tapetserar klart köket där också - bara för att jag är så billig på boendet.

Lång och intensiv dag på praktiken idag. Har lekt med trucken en del :D och träffat chefen. Imorrn ska jag få jobbkläder och egen jobbmobil som till och med skulle registreras i mitt namn :o och om mammas bil inte vill vara med snart så kan jag låna en firmabil :o det känns som att han tänkt sig att jag ska bli kvar, eller vad tror ni?
Låter lovande!

Just nu ligger jag och lillhunden i sängen och svettas och tittar på någon dålig hajfilm. Jag begriper inte hur det kan vara så att en hund på 3.5 kg kan ta upp ca 90% av sängen jämt. :confused: :D Tur hon är så söt

Njuter av livet...så gott det går för min rygg är inte kul nu. Den har varit skrot sen vi kom hem från semestern. Gissar att bilåkandet drog igång detta skov. Sköter jag mig så borde jag vara på banan om några dagar.
Men i övrigt ska jag inte klaga. Sitter och pillar i mig lite ost och ett microlitet glas rött. Alla hundar snarkar i soffan, klara för kvällen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka