Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klev upp för ett litet tag sedan till världens dimma O_o men det kommer att bli fint sedan (eller ja, vackert är det nu också) för det är sol bakom dimman :)

IKEA-grejen igår var trevlig förutom idioterna till höger om mig och idioterna framför. De satt och tjattrade HELA tiden och jag ville gärna höra vad som sades (de presenterade Ilse Crawford-kollektionen) så jag väste till. Det visade sig att de inte talade svenska (båda störobjekten talade något östeuropeiskt språk). Kanske inte kul att sitta där och inte förstå MEN VARFÖR GÅ DIT DÅ?! Man var ju tvungen att anmäla sig på förhand :grin: Det tog inte lång tid och den tiden tycker jag man kunde visa respekt för sin omgivning som faktiskt ville höra :mad:

Försöker få tag på byggfirman som ska riva mitt badrum. Vill gärna få badrummet klart innan hösten kommer igång ordentligt..

Operatören har missat att skicka med mitt simkort så jag får ta en trip in till staden och ordna ett nytt.
Katten ska till vetten igen, ingen av öronmärkningarna på henne syns så nu måste jag nog chippa men vem fasen kollar efter ett chip när katten har oläsliga örontatueringar i båda öronen :meh:

Dricker kaffe och planerar dagen :d

Mejlbombar kommunen, jättefint att skicka ut papper med uppgifter om vilken tid barnet anländer till skolan, jag är mer intresserad av att veta vilken tid skolbussen hämtar upp barnet här hemma... Och redan förra året påpekade jag samma sak och de sa sig då förstå problemet och lovade bättring till i år :banghead::meh:

Jag skulle egentligen skicka in rapport till AF/FK men det är mycket roligare att fundera på om jag känner någon obotlig optimist att reta gallfeber på... :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka