Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad jobbigt :( Ni kan inte ringa några patienter och förklara att pga plötslig sjukdom så får de tider senare den här månaden?
Vi har inga tider den här månaden tyvärr. Hon som slutade för en vecka sen hennes kunder är ombokade så vi är mer än fullbokade in i november.

den har jag missat! när jag bodde hemma (och hade tv :p) så kollade jag ofta på CSI och nån mer av de där, Får nog slå ett öga på NCIS New Orleans, vill också åka dit nån gång :p

Har du sett Hawaii 5-0 också? Gillar den med och de har några episoder som är crossover med NCIS LA.

smygfotar min kömpizzz som vinar

12107630_423219521204455_1791104533_n.jpg

Målat lite. Så ovan att hålla i en penna att min hand börjar få kramp O_o Inser det är dags att äta nån slags kvällsmat också. Får nog bli ett par ägg på knäckemacka och en kopp te till.
Och packa upp mina shopping "fynd". Blev 3 packar med grillfoder som jag behöver för att göra mer grytlappar, lika bra att köpa på sig när man ändå är iväg :p@Blacksmithfarm snart kommer det komma en massa nya långa grytvantar i shoppen ;) Har fyra färdiga som ska fotas och läggas upp imorgon ;)

Hittade en julklapp åt brorsan med förresten, i den där Zing butiken. :up: Nu är det bara pappa och hans fru kvar, och jag ska göra en väska med katter på (som jag visade i tråden) till min farmor har jag tänkt. sen är ALLA julklapparna klara :banana: Kanske blir nått smått åt ett par vänner också, men inte bestämt vad eller om det blir nått :)

Målat lite. Så ovan att hålla i en penna att min hand börjar få kramp O_o Inser det är dags att äta nån slags kvällsmat också. Får nog bli ett par ägg på knäckemacka och en kopp te till.
Och packa upp mina shopping "fynd". Blev 3 packar med grillfoder som jag behöver för att göra mer grytlappar, lika bra att köpa på sig när man ändå är iväg :p@Blacksmithfarm snart kommer det komma en massa nya långa grytvantar i shoppen ;) Har fyra färdiga som ska fotas och läggas upp imorgon ;)

Hittade en julklapp åt brorsan med förresten, i den där Zing butiken. :up: Nu är det bara pappa och hans fru kvar, och jag ska göra en väska med katter på (som jag visade i tråden) till min farmor har jag tänkt. sen är ALLA julklapparna klara :banana: Kanske blir nått smått åt ett par vänner också, men inte bestämt vad eller om det blir nått :)
Då ska jag titta in där imorgon :D

För en dryg vecka sedan så blev en på jobbet uppsagd och gick på dagen så vi fick omboka alla hennes patienter som var inbokade ca 3 veckor framåt i tiden. Mycket pyssel och många tider som egentligen inte finns blev dessa patienter inbokade på. Det gör såklart att vi som jobbar får mycket mer att göra och när 2 st (vi är bara 4 st på jobbet)inte är så hjälpsamma blir jag och en till extra drabbade.
Men vi löste det. Alla patienter fick nya tider och ingen har behövt vänta jättemycket längre.

Idag fik jag sms från en annan på jobbet att hennes mamma ligger i koma så hon kommer inte till jobbet så hennes patienter måste också bokas om. Till tider som verkligen inte finns eftersom vi redan har extra patienter från hon som slutade. Och vi inte hur länge hon blir borta heller.

Oj, så tråkigt! För alla inblandade. Finns det ingen möjlighet att ta in vikarier?

Såg ditt svar i tråden. Hoppas att det löser sig så bra som möjligt iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 313
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 123
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 739
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka