Öh han är väl också flyttbar?!?! Karlar.....
Inte ens enbart karlar, känner mest att det är ett basproblem med hur samhället tänker
Nästa gång tänkte jag prova på att påpeka det och se vad som händer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öh han är väl också flyttbar?!?! Karlar.....
HA! Du blev bara avis - erkänn...Och där gick det förbi en karl med en starköl på tågetlite väl tidigt att börja redan vid nio kan jag nog tycka
![]()
Och där gick det förbi en karl med en starköl på tågetlite väl tidigt att börja redan vid nio kan jag nog tycka
![]()
Han vägrade lämna min säng. Och det var en sådan med jättestor kropp
En harkrank med långa ben utan kropp hade varit okej.
Och där gick det förbi en karl med en starköl på tågetlite väl tidigt att börja redan vid nio kan jag nog tycka
![]()
Haha hade jag tyckt om öl så kanskeHA! Du blev bara avis - erkänn...![]()
Fast här är klockan 16.30 så jag tycker att det är helt ok![]()
Kriser det får du hojta så kan jag försöka övertala min svåger att skjutsa dig!Jag skulle ÄLSKA att sitta på en trevlig restaurang och äta något gott med färska räkor och vitt vin till lunch när jag ska till Göteborg imorgon
Men eftersom jag åker ner för att agera chaufför får jag hålla mig nykternu verkar det dessutom som om jag ska ta mig till någon industriförort för det blir lättare...
förhoppningsvis kan jag ragga upp några borrare i centrala Gbg och åka med dem till verkstan
![]()
Kriser det får du hojta så kan jag försöka övertala min svåger att skjutsa dig!![]()
Vart ska du någonstans? Jag har visserligen ingen koll på hur länge svågern jobbar heller...Det vore verkligen snällt om det krånglar och om han är villig att göra det. Vi vill ju komma iväg så snabbt som möjligt men K skulle förmodligen vara tvungen att köra genom city vid rusningstid för att hämta upp mig![]()
Jag brukar inte döda spindlar, det ska man inte göra.De med stor kropp är ju jättefina! Särskilt om de har något tjusigt mönster på kroppen.
Både jag och dottern brukar klappa på spindlar och låta dem klättra runt på handen![]()
Vart ska du någonstans? Jag har visserligen ingen koll på hur länge svågern jobbar heller...
och så undrar du varför du är singel...Jag brukar inte döda karlar, det ska man inte göra.
Jag brukar släppa ut dem istället.
Men igår var jag trött och sjuk och den vägrade lämna min säng.
Efterhängsen karl.
Så då gick det som det gick.
och så undrar du varför du är singel...![]()
Då så, skönt att det löste sig!Vet intejag pratade precis med K och hans kollegor (eller ja, chefer då) står och borrar på Härbärget mitt emot centralen
så när jag gått runt på stan (och ätit alkoholfri lunch
) så följer jag med dem till verkstan.
Men det var jättesnällt att du erbjöd dig(särbon hälsar och tackar också
)