Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkar som solen finns ! Har inte sett den på flera dagar men nu skiner den och då är det knott så det går inte att vara ute !

Har just atit fish tacos :d... sonhustrun's salsa och guac var himmelskt goda men behovde lite crema mexicana for att balansera hettan i salsan.

Nu ska jag iväg till min vän Annika och fika. Min häst Max ska flytta dit i augusti och stå där över vintern.
Sen blir det till att storhandla, det är helt tomt i både kyl och frys här hemma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 260
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka