Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och hör TV4:s nyheter på ena TV:n och fotbolls-TV-spel på den andra. Har jobbat i tre timmar så det är bara drygt nio timmar kvar :D

Du fick ett negativt besked om jobbet alltså? (Visst skrev du något om det häromdagen?)
Japp.
vi får inte in deltagare och måste minska organisationen. Drar jag inte in pengar så finns det inget som betalar min lön. Det sker uppsägningar på i stort sett alla våra orter och chefen går strikt på anställningsår.

Det trista i historien är att AF - vår i stort sett enda kund - köper kurser av oss men sedan inte sänder deltagare. De har så mycket att göra att de inte hinner sägs det.:(

Just nu tycker jag att det är väldigt olustigt med alla människor som går runt med Jesus-skyltar på sig. Speciellt då det är stora ansamlingar av barn med i bilden (barnen är också skyltbeklädda). Det är dessutom ofta äldre grånade män som vallar runt unga flickor.
Nyss försökte ett gäng berätta för mig om min frälsning. Vem går ens fram till en random person på stan en lördag morgon och för en sån sak på tal?! Det är ju mer eller mindre det sämsta valda tillfället (av alla dåliga tillfällen man kan tänka sig...). Eller tänker de att de ska ragga pluspoäng när man fortfarande har gårdagen (förhoppnigsvis?) kvar i minnet...? :cautious:

Japp.
vi får inte in deltagare och måste minska organisationen. Drar jag inte in pengar så finns det inget som betalar min lön. Det sker uppsägningar på i stort sett alla våra orter och chefen går strikt på anställningsår.

Det trista i historien är att AF - vår i stort sett enda kund - köper kurser av oss men sedan inte sänder deltagare. De har så mycket att göra att de inte hinner sägs det.:(

Beklagar @tanten

Just nu tycker jag att det är väldigt olustigt med alla människor som går runt med Jesus-skyltar på sig. Speciellt då det är stora ansamlingar av barn med i bilden (barnen är också skyltbeklädda). Det är dessutom ofta äldre grånade män som vallar runt unga flickor.
Nyss försökte ett gäng berätta för mig om min frälsning. Vem går ens fram till en random person på stan en lördag morgon och för en sån sak på tal?! Det är ju mer eller mindre det sämsta valda tillfället (av alla dåliga tillfällen man kan tänka sig...). Eller tänker de att de ska ragga pluspoäng när man fortfarande har gårdagen (förhoppnigsvis?) kvar i minnet...? :cautious:

Jag gillar verkligen inte de som raggar på en för Jesus :wtf: det är ju inte så att jag springer runt och försöker få dem att sluta tro... :cautious:

Japp.

Jättetråkigt @tanten :(

Jag förklarade att jag var förtappad och inte var intresserad av ngn typ av frälsning eller ens förbättring. Visade dem mitt sista instagram från gårdagen och sa att detta är min normala nivå av leverne och att jag överväger att bli den "moderna promiskuösa zornkvinnan". Då lämnade de

1389711_1635262830063696_176447937_n.jpg

Jag förklarade att jag var förtappad och inte var intresserad av ngn typ av frälsning eller ens förbättring. Visade dem mitt sista instagram från gårdagen och sa att detta är min normala nivå av leverne och att jag överväger att bli den "moderna promiskuösa zornkvinnan". Då lämnade de

1389711_1635262830063696_176447937_n.jpg
Så jävla bäst! :D

Japp.

Så tråkigt! Särskilt om det handlar om organisatoriska problem hos AF :(
Håller tummarna för att du hittar något annat intressant jobb!

Sitter här och är förkyld .Började få ont i halsen strax innan jag gick hem från jobbet igår .Har nog haft ACn på för mycket .Skönt att börja semestern med en dunderförkylnig i 30 gradig värme :arghh:

Japp.

Lider med dig men bra tanter får säkert jobb snart!

Sitter på jobbet och känner att jag har fått nog av värmen nu. Jag vill ha svalare väder så jag och djuren mår bra och vill röra på oss igen..

Sitter på altanen med systemkameran och fotar talgoxeparet som har fullt upp med att komma med larver till sina små barn. De har byggt bo inuti det plank vi har runt altanen. Av sju ägg har det blivit tre småpipar.

Barnen har döpt de vuxna fåglarna till Folke och Linda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 977
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 257
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka