Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svettas redan. Så glad att jag ställde in att tävla hunden i Falsterbo idag iaf. Kommer bli en bra bit över 30 grader, bilköer och en bil med minst sagt tvivelaktig AC är ingen bra kombination :meh:

Jag har provmålat en groda och fäst reflekterande ögon på den. Tänkte gå och köpa lunch och kanske kaffe, förhoppningsvis har lacket torkat på ovansidan när jag kommer tillbaka så jag kan lacka undersidan också :D

Är arg!!! Lowlifes har snott vår "nya" crossmoppe :rage::rage: Som tur var filmade grannen det hela då det såg misstänkt ut :rage::rage:

Försöker vakna till liv, planerar dagen med alla måsten men vill helst ta hundarna och åka och bada i värmen!

Ligger fortfarande i sängen, kissnödig men det är så skönt att ligga å dra sig :p dagen är relativt oplanerad, skulle behöva måla om mitt kök men vet inte om jag pallar det idag...

Slö söndagsmorgon. Missarna har gått samman och jagat en fluga runt lägenheten, ligger nu utslagna på golvet i duschen, flåsandes.

Följer valet i Grekland med nyfikenhet, och uppdaterar mig. Funderar på att åka och hämta min cykel som just nu befinner sig i en annan stadsdel, men fasar inför att faktiskt cykla hem den i värmen.

Jobbar. Vill helst att det ska gå fort den här dagen.
Nåt skumt flög på min hals. Så körde en runda till Lidl och handlade glass,bananer, kanelbullar,apelsinjuice och halstabletter. :p

Klar i stallet! Varmt att rida fast jag var tidig. Tagit en kall dusch och sitter nu med frukosten på altanen och funderar på om jag ska åka och bada eller ta en bok och lägga mig i hängmattan.

Just nu sitter jag på utställningen och är väldigt glad, och har mig en mallig gubbe :D Som kammade hem ett silver och förstapris!

Han är ju så snäll och visar åt mig eftersom det är liite jobbigt att springa med bebismagen :p :love:

AQFAAAACQJxodHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQzNjA4NzEyNTY5Ml81NTk4ZjM1ODk2MDZlZTE0YjM5MWRlNzYuanBn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 977
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 257
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka