Hur var det nu igenAlltså jag trodde aldrig att jag skulle skaffa chihuahua men det är ta mig fasen det bästa jag någonsin gjort
Visa bifogad fil 50249

Jovisst! Du skulle ju inte skaffa hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur var det nu igenAlltså jag trodde aldrig att jag skulle skaffa chihuahua men det är ta mig fasen det bästa jag någonsin gjort
Visa bifogad fil 50249
ShhhHur var det nu igen
Jovisst! Du skulle ju inte skaffa hund![]()
Alltså... det här är liksom inte ok.
Läste @Seabaz tråd om ananasen och voila så poppade den här upp...
Nu får jag inte bort den från hjärnan
Tänkte att ni andra kunde lida med mig.
Givetvis kände du hur det pirrade till och slängde dig över den stackars kvinnojagade mannen!Sitter hos frissan och tjuvlyssnar på en snubbe som snackar non stop. Han ba ”nej men det går bra nu, du vet min telefon ringer non stop jag får typ vidarekoppla den till min assistent. Men du vet jag är ju mäklare och bla bla... ”
Sen namedroppar han alla kändisar han nånsin haft kontakt med och nu börjar han prata om hur jobbigt det är att vara så populär bland alla tjejer. Samtidigt som han liksom instruerar frisören hur hon ska klippa...
Anstränger mig för att inte brista ut i gapskratt och har börjat få ansiktsryckningar av ansträngningen
Ack dessa män med självförtroende...Sitter hos frissan och tjuvlyssnar på en snubbe som snackar non stop. Han ba ”nej men det går bra nu, du vet min telefon ringer non stop jag får typ vidarekoppla den till min assistent. Men du vet jag är ju mäklare och bla bla... ”
Sen namedroppar han alla kändisar han nånsin haft kontakt med och nu börjar han prata om hur jobbigt det är att vara så populär bland alla tjejer. Samtidigt som han liksom instruerar frisören hur hon ska klippa...
Anstränger mig för att inte brista ut i gapskratt och har börjat få ansiktsryckningar av ansträngningen
Givetvis kände du hur det pirrade till och slängde dig över den stackars kvinnojagade mannen!![]()
inte direkt 100 euro dollar ...
Det finns nog inte tillräckligt euro dollar i världen. Ja, det vill säga om euro dollars hade funnits då..inte direkt 100 euro dollar ...