Läste att du sitter med tårgasmaskSitter med ansiktsmask och hårmask. Katten har gått och lagt sig efter en riktigt fartfylld lekstund.![]()
Jösses, jag måste nog dricka mitt kaffe så ögonen håller sig uppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste att du sitter med tårgasmaskSitter med ansiktsmask och hårmask. Katten har gått och lagt sig efter en riktigt fartfylld lekstund.![]()
Drömde att jag tog in katten på utredning och det visade sig att hon var halv-blind i ena ögat och behövde opereras. Men att hon var ganska snäll mot veterinären och inte försökte strimla henne. Därav att jag visste att det var en dröm.
Begått en grov fadäs!
Får nog vänta på dom från släktens råd om jag får behålla namnet.
Mitt vin är slut!
Frågan är
gin
rom
virre
vodka
livet ger en svåra val
Jag gjorde det stora misstaget att svänga in på en burger king för snabblunch. det var fan det äckligaste jag ätit.
Stripsen var råa och burgaren kall och helt osalt.
De gör det. Alltså gör burgarna på beställning.Det finns en orsak att jag helt slutat ata pa "snabbburger stallen" om det inte ar, typ, en food-truck. Alltsa ett stalle dar man "bygger" en burgare i taget.
haha ja det hade varit jävligt JÄVLIGT oklart. Var 5 min på HMs barnavdelning idag. Paniken.
På alla liknande sidor (inklusive rats-it som jag precis kollade upp) så kommer min pappa, min bror, pappas tjej och kvinnan som inte bor här upp.
Vi får ju hennes post från skatteverket, polisen, kommunen och allt annat som går efter folkbokföringen. Vi har googlat på kvinnans namn för att försöka hitta ett telefonnummer till henne. Typ för att upplysa henne om att vi har post till henne och att det vore bra om hon folkbokförde om sig till en adress hon faktiskt bor på.
Det är mycket möjligt att hennes telefonnummer finns med i något av kuverten vi fått till henne, men vi har ingen rätt att öppna och läsa hennes post. Så vi har hittills nöjt oss med att skriva "avflyttad" på kuverten och lagt dem på brevlådan igen. Utan resultat...
Någon som tittat för mycket på det där tv programmet B1 och B2?
Någon som tittat för mycket på det där tv programmet B1 och B2?
Eller också någon som bara hatar barn.
Eller bananer. Lite oklart.